Sat. May 21st, 2022

De ce se intarzie inceperea lucrarilor pentru modernizarea strazii Eroilor

Zilele trecute, Compania de Apa SA si Electrica Distributie au  predat executantului lucrarii “Modernizare strada Eroilor”, SC NAPOCA SA, amplasamentul retelelor pe care le au in proprietate si administrare, lucru obligatoriu pentru proiectarea si etapizarea lucrarilor.

La predarea retelelor a fost prezent si un consilier superior din cadrul Biroului Achizitii Publice – Primaria Floresti, beneficiarul lucrarii in valoare de  aproximativ 12,2 milioane de lei, dintre care 8,51 milioane de la bugetul de stat, iar 3,68 milioane de lei de la bugetul local.

Lucrarile sunt intarziate de catre E.On Distributie, care abia astazi, dupa cateva interventii telefonice din partea beneficiarului lucrarii (!!!), a binevoit sa-si trimita un reprezentant pentru predarea “conductei de 600”.

“Astazi, un delegat de la E.On s-a intalnit in prezenta mea cu proiectantul lucrarii pentru modernizarea strazii Eroilor, caruia i-a predat planul conductei de gaz de 600, pe distanta dintre intersectia strazii Eroilor cu Dumitru Mocanu si Cetatii. Cred ca pana la inceputul saptamanii viitoare proiectantul va reusi sa definitiveze planul lucrarilor”, a afirmat Sorin Mircea Solea, consilier superior in cadrul Biroului Achizitii Publice UAT Floresti.

Primarul Horia Sulea ne-a declarat ca in ultimele zile a stat mai mult pe telefoane pentru a grabi procedurile de predare a retelelor de electricitate, apa-canal si gaz.

“Telefoane peste telefoane, pentru ca doar asa merge, pentru urgentarea predarii tuturor retelelor catre executantul lucrarii. Acum, nu-mi ramane decat sa sper ca cei de la Compania de Apa Somes SA, Electrica Distributie si E.On si-au predat conductele si cablurile asa cum sunt ele ingropate conform propriilor planuri, locatie si adancime, si vom fi scutiti de avarii”, a conchis edilul Florestiului.

Ce lucrari implica Modernizarea strazii Eroilor:

“Acoperirea Vaii Sanaslaului, realizarea a 2 trotuare de 2,5 – 3 metri latime, plus pista de biciclete de 2,2 metri. 3 benzi de rulare, 2 pt trafic, de​ 3,5 m latime, plus una de parcare longitudinala de 2,5 m.​

Iata cateva detalii tehnice din INDICATORII TEHNICO ECONOMICI APROBATI PRIN HCL.

Lungime totala – 1125 ml
Suprafata ocupata – 24200 mp
Suprafata carosabil plus parcari – 11900 mp
Suprafata trotuare – 4500 mp
Suprafata pista biciclete – 2050 mp
Acoperirea vaii – 5850 mp
Canalizare – 1100 m
Guri de scurgere noi – 50 buc
Indicatoare rutiere noi – 29 buc
Sistem rutier – balast 25cm, balast stabilizat 22 cm, AB31,5 (beton asfaltic) – 6 cm, BAD20 (beton asfaltic deschis) – 6 cm, MAS16 (mixtura asfaltica stabilizata) – 5 cm
Pista de biciclete – balast stabilizat 20 cm, BA16 (beton asfaltic) – 4 cm
Trotuare – balast stabilizat 25 cm, BA16 – 4 cm
Scurgerea apelor – conducte racord de 300mm
Acoperirea vaii – structuri metalice ovoidale deschidere de 2,14m / inaltime 1,64m / lungime 1125m – plus racorduri pt camine cu diametru de 1000mm”

C.S.

 

 

 

Daca ti-a placut articolul si doresti sa ramai informat poti sa dai like la pagina.
test11