Metroul este pe SEAP/ 8 ani ar fi durata de executie si va costa peste 1,3 miliarde de euro
Sistemul Electronic de Achiziții Publice a postat licitația inițiată de către Primăria Cluj-Napoca pentru “Proiectare și Execuție lucrări de Infrastructură (structură de rezistență, cale de rulare, finisaje, sisteme de instalații), Automatizare trafic, Racordare alimentare cu energie electrică aferente obiectivului de investiție Magistrala I de metrou Cluj”.
Data limită de depunere a ofertelor este 09.05.2022, ora 15:00.
Durata totala a contractului este de 96 Luni/ 8 Ani!
Valoare estimată a achizitiei : 6.665.384.306 lei fără TVA din care : –
– valoarea estimata a lucrărilor de execuție: 6.357.352.586 lei fără TVA;
-valoarea estimata a serviciilor de proiectare (inclusiv alte servicii):
Lucrările aferente obiectivului de investiție MAGISTRALA I DE METROU CLUJ constau în proiectarea și execuția lucrărilor în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare. MAGISTRALA I DE METROU CLUJ este o linie de metrou ușor cu lungimea de 21,03km, cu 19 stații subterane și 1 un depou suprateran, în tehnologie „rail” șină de cale ferată, cu o capacitate transport nominală/maximă la interval de 90sec: 15.200/21.600 pasageri / oră și sens (40 trenuri / oră și sens). Monitorizare, Studii de teren (inclusiv cercetare arheologică preventivă), Expertizare tehnică, Documentațiile tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/acordurilor/autorizațiilor, Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic și a detaliilor de execuție, Proiect tehnic și detalii de execuție, Asistență tehnică: 308.031.720 lei fără TVA;
De reținut: În valoarea estimată nu au fost cuprinse “cheltuielile diverse si neprevăzute”.
Banii provin din: Fonduri Europene Nerambursabile prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020; Fonduri Europene Nerambursabile și Rambursabile prin Planul Național de Relansare și Reziliență (PNRR) 2021-2027; Fonduri Europene Nerambursabile prin Programul Operațional Transporturi (POT) 2021-2027; Alocații de la bugetul de stat prin Ministerul Transporturilor și Infrastructurii; Alocații de la bugetul local prin UAT Municipiul Cluj-Napoca și UAT Comuna Florești; Alte surse legal constituite identificate pe parcurs.